SOALAN-SOALAN LAZIM STIAS 2015

  • 8








8 comments:

  1. Assalamualaikum,,,, saya telah mendaftar anak saya untuk kemasukan ke tingkatan tiga dan telah melalui sesi Tafaqquh pada 28/11/14. Anak saya sekarang bersekolah di sekolah harian seri titiwangsa kl. Adakah anak saya berpeluang untuk bersekolah di STIAS?

    ReplyDelete
  2. salam.bolehkah lagi mendaftar ke tingkatan 1? kalau tak pg kem yg diadakan,bolehkah mendaftar?

    ReplyDelete
  3. Assalam...saya masih tidak dapat utk mendapatkan maklumat & prestasi anak saya secara online....mohon pencerahan wajar dari pihak tuan. sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  4. Assalam...saya masih tidak dapat utk mendapatkan maklumat & prestasi anak saya secara online....mohon pencerahan wajar dari pihak tuan. sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum..tumpang tanya
    Adakah STIAS mempunyai STAM ?

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum...

    Berapa kadar bayaran bulanan dan tahunan yang ditetapkan

    ReplyDelete
  8. Asalamualaikum tuan..boleh sy tahu bagaimana sy nk mendapatkan keputusan rasmi temuduga permohonan masuk anak saya pd 23 Dis 2016 tempohari?Sama ada dapat atau tidak?Untuk makluman tuan, sehungga ke saat ini tiada sebarang jawapan drp pihak tuan.Mohon penjelasan tuan..

    ReplyDelete